Werken als huishoudelijke hulp bij Karreman?

Huishoudelijke hulp

Wat houdt de functie in?

Als huishoudelijke hulp zorg jij ervoor dat jouw collega’s op een schoon kantoor kunnen werken. De functie houdt onder andere in:

  • het schoonmaken van werkplekken
  • stofzuigen
  • het afstoffen van de inventaris
  • het legen van prullenbakken.

Je werkt samen met een andere huishoudelijke hulp om het kantoor netjes en schoon te houden.

De werkzaamheden worden twee keer in de week buiten de reguliere werktijden uitgevoerd. Werktijden zijn in overleg met de andere huishoudelijke hulp.

Wat bieden wij?

Wij bieden je een passend salaris en een leuke werkomgeving met fijne collega’s.

Wat vragen wij?

Jij houdt ervan om schoon te maken. Wij vragen een collega:

  • met een dienstverlenende instelling
  • met een gezonde werkmentaliteit, maar ook humor en collegialiteit.

Interesse om bij ons te komen werken? Neem dan contact op met Erik Hamer: 06-51381229 of e.hamer@mkarreman.nl.